Keleborn
Administrator
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:29, 14 Lip 2006 Temat postu: Mechanika gry |
|
|
Wszystkie testy, próby zrobienia czegośc sa zależne od MG. Wyjątek stanowią walka i wynalazki.
Gdy atakujemy gracz który jako pierwszy zgłosi swój atak dostaję +1 do mod. Zręcznośći na czas ustalanie inicjatywy, chyba że MG uzna że jest to atak z zaskoczenia wtedy +1 przechodzi też na kolejną turę, czyli atak.
Zaczyna gracz który ma większa inicjatywę= mod. Zręcznośći + premia
Atak= 3k6+ premie i modyfikatory(1,1 to krytyczna porażka 6,6 krytyczny sukces => Mg decyduje co sie dzieje )
obrona=KP+premie i modyfikatory
obrażenia=obr. broni + sila (tylko bron biala) - absorbcja przeciwnika
premie od atrybutu (sila) liczone są tylko w przypadku obr. broni białej...
broń dystansowa nie ma żadnych mod. od atrybutów do obr, chyba że opis broni mówi co innego...
i to na tyle....
Post został pochwalony 0 razy
|
|