Postnuklearny PBF!!!
Rozkręćmy ten biznes!!! Szukam osób do pomocy przy tworzeniu oraz graczy!!!
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Walka
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Postnuklearny PBF!!! Strona Główna » Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keleborn
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:09, 30 Lip 2006    Temat postu:

czytajcie uwaznie!!!!!
wszystkie spostrzezenia na temat ruchow sa w innym temacie!!!!!

zajmijmy sie teraz tym, wiec piszemy w tamtym temacie oki??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
biberek
Człowiek Sokół



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:52, 30 Lip 2006    Temat postu:

No więc tak oto co ja bym proponował w całości:
Inicjatywa:
-Kość k6 + mod. z zręczności- ten kto osiągnie większy wynik to zaczyna. -Pierwszy gracz będzie miał ten bonus że jak kogoś zabije wcześniej to nie dostanie strzału z ostatniej rundy walki, jednak jak że ją wygrał będzie miał możliwość opuszczenia swojej inicjatywy aby zaczął przeciwnik. Będzie to o tyle przydatne że czasem może okazać się potrzebne poczekanie na ruch przeciwnika aby np. wszedł w pole rażenia bronii.
-tutaj jest opcja aby jeden gracz miał na ruch 12h a potem drugi 12h aby pomuc osobie o niższej inicjatywie.
-W przypadku remisu może być ponowny rzut.

Walka:
Każdy z graczy ma 2 punkty ruchu które może wydać na:
-atak
-urzycie przedmiotu
-przejście jednego pola
-otwearcie drzwi itp.

Tu mam taką propozycję bo ogólnie jest to system trochę zmieniony oparty na pewnej planszówce i tam jeszcze było coś takiego jak specjalne zdolności oto przykładowe jakie dało by się zastosować. Co by znacznie urozmaiciło grę i było wręcz wyznaczeniem scieżki gracza. Mogli by co jakieś 2 czy 3 poziomy dostawać kolejną. Dobrym tu wyjściem było by nie dawanie graczowi wszystkich do wyboru tylko z dwóch czy trzech losowych może wybrać jedną.
-Twardziel-osoba na starcie otrzymuje o 1 ewentualnie 2 obrażenia mniej od ataków.
-Agent specjalny-gdy gracz atakuje przeciwnika z sąsiednego pola dostaje bonus +2 do ataku.
-Scaut-gracz może przejść trzy pola zamiast dwóch
-Zwiadowca-kiedy się poruszasz możesz przejść przez drobne przeszkody i pola na których znajdują się przeciwnicy.
-Szturmowiec-Gdy nie poruszasz się jesteś w stanie oddać trzy ataki z bronii.
-Ofricer-(to mógłby dostawać lider klasu)ty i twoi żołnierze stojący do 3 pól od ciebie dostajecie bonus +1 do ataku i zasięgu broni.
-Przetrwanie-Zaczynasz z 3 dodatkowymi punktami życia. Które zostają ci nawet po odrodzeniu.
-Instynkt zabójcy-Gdy zabijesz jakąś osobę możesz dodatkowo jeszcze raz się poruszyć i dokonać jeszcze jednego ataku.
-Snajper-potrafisz strzelać przesz przeszkody i wrogie jednostki.
-Strzelec wyborowy-kiedy strzelac z bronii ma ona zasięg większy o jedno pole.

To są te które da się zastosować, jest jeszcze kilka jednak one tyczą się rozkazów jekie można dać w tej grze czyli(kosztują one jeden punkt akcji i traci się je po uzyskaniu jakich kolwiek obrażen w danej rundzie, nie wykorzystane też znikają w następnej rundzie):
-obrona-taka osoba w dowolnej chwili może przerwać turę przeciwnika na oddanie strzału
-strzał celowany-daje to możliwość przerzucania kośćmi(swoimi)normalnie jednak tutaj trzeba było by to zastosować inaczej.
-Unik-także pozwala przerzucić kości te którymi atakował przeciwnik

No nie wiem ile z tego weźmiecie ale może coś się przyda

Oto pomysłu co trochę później mi doszły:-
Gdy psotać się poruszyła w poprzedniej rundzie to ma bonus +1 do KP.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biberek dnia Nie 16:35, 30 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
biberek
Człowiek Sokół



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:33, 30 Lip 2006    Temat postu:

Jeszcze dodam że tych specjalnych umiejętności to można wymyślić naprawdę dużo, przynajmniej jeszcze dwa razy tyle ile tutaj jest podanych. Wystarczyło by je posegregować wedługo ich siły i od zależnych poziomów dać graczom do wyboru.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keleborn
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:10, 30 Lip 2006    Temat postu:

Na razie skupmy sie na inicjatywie....

Nie do konca rozumiem to opuszczanie ruchu aby przeciwnik mógł zacząć i to darowanie ostaniego strzału!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
biberek
Człowiek Sokół



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:43, 30 Lip 2006    Temat postu:

Mam na myśli tak że jak osoba wygra inicjatywe to w całości jest wykonywany jej ruch, czyli jak w nim zabije innego gracza który miał zamiar do nej strzelić to się nie będzie to liczyło poniewarz zgineła wcześniej. Ale może ona dobrowolnie iść na drugą pozycję w inicjatywie aby zobaczyć co wykona przeciwnik i wtedy dopiero wykonać swój ruch.

Teraz rozumiesz czy wziąć nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keleborn
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:46, 30 Lip 2006    Temat postu:

Powiem tak. Tak jest w tym systemie. Wygrałes inicjatywe masz pierwszy ruch. Jednak jezeli beda dwa ataki w rundzie, to beda one na zmiane....tzn
1 ruch 1 gracz
1ruch 2 gracz
1ruch 3 gracz
itd.
pozniej
2ruch 1gracz
2ruch 2 gracz
itd...
Natomiast z tym oddawaniem inicjatywy to nie sie nie sprawdzi. Uważam że tak jak było na Almarze bedzie dobre. Tzn. mamy 24h n ruch, kto sie nie wyrobi w tym czasie ma strate kolejki....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
biberek
Człowiek Sokół



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:14, 30 Lip 2006    Temat postu:

W sensie ruch to jest tylko jedna akcjia jak atak? Jeśli tak to jest wtedy bez sensu bo prawie nie wnosi nic nowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keleborn
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:44, 30 Lip 2006    Temat postu:

nie wiem czy Cie rozumiem.... jezeli uwazasz ze ktos z wyzsza inicjatywa moze zaatakowac 2 razy a pozniej ten drugi 2 razy to jest bezsens... We wszystkich systemach jest moje rozwiazanie....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
biberek
Człowiek Sokół



Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:19, 30 Lip 2006    Temat postu:

No i tutaj cię nie rozumiem. Może masz inną wizję tej gry odemnie ale ja ją widzę tak.

-Przy zastosowaniu tych umiejętności specjalnych a może ich jeszcze powiększeniu nie będzie się opłacało stanie w miejscu, jedna osoba będzie miała bonus przy ataku w zwarciu a druga bonusy do zasięgu. I aby takie coś zastosować potrzebne podwójne ruchy, inaczej specjalne umiejętności nie da się zastosować. Nie ma sensu na siłę robić wszystko w tym samym czasie, bo po coś jest ta inicjatywa i zawsze raz porusza się jedna osoba raz druga.
-No czemu bezsens? Jeden atak, dwa, czy pięć. Dla mnie to bez różnicy. Jedynie co trzeba zrobić to dobrać ich liczbę do ich skuteczności. Nie dobrze jest jak po jednej rundzie postać będzie ginąć. Powinna ona wytrzymać je dwie, czy trzy aby móc co nieco się pokazać. A jak ma to robić idąc 1 pole na dzień to walki będą trwały kilka tygodni. Przy podwójnych atakach można by już teraz zmniejszyć obrażenia przynajmniej broni strzeleckich bo wogóle są za silne. Postać jest w stanie wytrzymać dwie serie słabszej bronii. Walka dzięki temu nie będzie trwała wieki.
-Tutaj pozwolę sobie porównać system walki obecny z tym co ogólnie tak proponowałem wprowadzić.
+walka gracza z potworem
Teraz-gracz stoi w miejscu i ciągle strzela, ewentualnie jak potwór jest dalekto to urzywa jakichś mikstur, lub się leczy.
+walka gracza z dwoma potworami - gracz wybiera słabszego potwora i zabija najpierw tego, potem zabija lepszego, strzelając z pistoletu, ewentualnie urzywając granatu
+A co ja polecam w tych zmianach
Walka gracza z potworem
Gracz dobiera odpowiednią taktykę w której będzie mógł zastosować swoją umiejętność specjalną (agent specjalny). Graczowi opłaca się bardziej walczyć w ręcz, o ile potwór nie atakuje na odległość to strzela do niego do momentu aż podejdzie a potem przechodzi na broń ręczną która zada tu więcej obrażeń bo ma bonusy do niej.
W walce z dwoma potworami może przydać się znacznie więcej umiejętności np.
instynkt zabójcy-gracz tak dobiera potwory aby jak najszybciej zabić najsłabszego bo dzięki temu jest w stanie zaatakować przeciwnika więcej razy.
No z graczami wiadomo też tak jak z potworami można różne strategie zastosować.
Nie wiem jak ty sobie wyobrażasz areny ale ja mam głęboką nadzieję że będą bardziej rozbudowane niż na almarze. Polecał bym zrobienie zasady że nikt z zawodników nie może mieć przy sobie ziół leczniczych, będą jednak takie znajdować się na arenie, oprócz tego przeszkody, możliwe że też wybuchające po strzale jak granat. To już może trochę przesada ale dało by się zrobić że na środku jest coś wyjątkowo cennego. A po bokach areny są dźwignie, gdy jakąś się przełączy to wtedy zabijani są wszyscy gracze na pole od tego przedmiotu. Wiadomo dźwigni by nie było za dużo ale też nie można by tak odrazu go zebrać i wszystkich wybić.
No ale wszystko zależy od ciebie jak bardzo chcesz system gry komplikować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keleborn
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:13, 31 Lip 2006    Temat postu:

wszystko to co napisałes ma sens, ale mamy rozmawiac o INICJATYWIE!!!!!
Jesli chodzi o te umiejetnosci specjalne to zostwamy to na koniec. To nie jest az tak wazne.

Moja wizja inicjatywy, jesli ktos nie poda innych rozwiazan wtedy zamykam temat i idziemy dalej!!!!

Inicjatywa= k6+mod. ZR

Ten kto wygra ma pierwszy atak, moze sie ruszyc, strzelic itd.
pozniej przeciwnik sie rusza.....

Jezeli wprowdzimy dwa ataki to beda one w/g w/w zasad jednak te ataki beda na zmiane!!!!

Nie rozumiem taktyk biberka... Kto kaze stac i strzelac?? Swietnym rozwiazaniem byloby zrobic krok w bok.... Wtedy, jezeli masz wieksza inicjatywe to robisz unik, wychodzisz z zasiegu, mozesz sie wtedy polozyc, mierzyc w przeciwnika. MG to lubi, daje wtedy bonusy. I gdy tylko wejdziesz w zasieg dostajesz strzal i po Tobie. Mozesz tez granat uzyc, podbiec i mieczem uderzac. Mnostwo mozliwosci. Oczywiscie 2 ataki urozmaicilyby gre i ten fakt wprowadze po waszym pojedynku!!!! Ale sam sposob okreslania inicjatywy zostaje!!!!

Ocen czy taka sytuacja ma sens:

2 graczy X i Y

x a1
y a3

X ma miecz a y bron. x wygral inicjatywe i moze podejsc do y i go uderzyc. A co ten X nie reaguje czeka az ktos podejdzie i mu w leb walnie!!!!

A w/g mojego pomysłu tez z mieczem podejdzie, dostanie strzal Smile i dopiero wtedy zaatakuje i znow oberwie....
Ogólnie posuniecie malo wymyslne, wiec gracze musze ruszyc głowa i tak t ozrobic zeby im sie oplacalo atakowac!!!
Gra staje sie troszeczke bardziej realistyczna...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vladimir




Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:14, 31 Lip 2006    Temat postu:

MG ma racje....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord_Cavalorn_von_Ilikart
Człowiek Sokół



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:51, 31 Lip 2006    Temat postu:

Właśnie, taktyka też jest ważna. Bardzo ważna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Katelin




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:49, 04 Maj 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Postnuklearny PBF!!! Strona Główna » Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin